trečiadienis, liepos 21, 2010

Žymūs žmonės


VIDAS CIKANA
(gim. 1956 m.)

Lietuvos skulptorius, tautodailininkas, Šakių raj. politinis ir visuomenės veikėjas. 
Jo skulptūrų yra Juodkrantės Raganų kalne. 2006 m. vasarą Jagadonių kaime pastatė 13 m aukščio dirbtinę betoninė uola, laipioti ekstremalaus sporto mėgėjams. 2009 m. Lukšių miestelį paskelbęs kultūros sostine, sukūrė ledo skulptūrų. Žymiausios skulptūros: „Tremtinių kryžius“, 2000 m., „Pajevonio legenda“, 2008 m.


Video su Vidu Cikana 


LAIMA ABRAITYTĖ
(gim. 1933 m.)

Juliaus Kalinsko nuotr., 15min.lt Lituanistė, lietuvių kalbos mokytoja. Mokytojauja nuo 1957 m. (Viešvilė, Daugai, Vilnius) lietuvių kalbos skaitinių vadovėlių autorė. Laima Abraitytė - viena ryškiausių asmenybių Lietuvos pedagogikoje. Ji buvo tokių žymių žmonių, kaip Vytauto Kernagis, Jūratė Onaitytė, Remigijus Sabulis, ir Nijolė Oželytė, mokytoja. 

JUOZAS LASKEVIČIUS
(gim. 1949 m.)

Buvęs Karklinių kaimo ūkininkas, Vilkaviškio rajono savivaldybės tarybos narys.

KĘSTUTIS JOKUBYNAS
(1930-2016)

Lietuvos pasipriešinimo sovietiniam režimui veikėjas, nelegalaus leidinio „Laisvės šauklys“ iniciatorius ir leidėjas, Laisvosios Europos radijo lietuvių redakcijos darbuotojas.
Už antisovietinę veiklą buvo kalinamas Intalage Taišeto ir Mordovijos lageriuose. 1967 m. grįžo į Lietuvą. Dirbo Vilniaus techninėje bibliotekoje. 
1990-1994 m. dirbo Laisvosios Europos radijo lietuvių skyriaus direktoriaus pavaduotoju.
1999 m. Lietuvos Respublikos prezidentas Valdas Adamkus K. Jokubynui įteikė Vyčio Kryžiaus ordino Karininko kryžių.

RIMVYDAS BIRŠTONAS
 Dizaineris
Video (anglų k.) su Rimvydu Birštonu galite peržiūrėti ČIA.

GINTAUTAS URBŠYS
(gim. 1962 m.)
Buvęs pedagogas, dabartinis Keturvalakių seniūnijos seniūnas.    

ANDRIUS URBŠYS
 (1986 m.)
 Futbolo komandos ,,Sūduva“ futbolininkas    

JURGIS TEKORIUS

Visuomenininkas, Tautinio atgimimo ąžuolyno draugijos narys.

 

SIGITA BUDREVIČIENĖ

Tautodailininkė
   
 ZENONAS MEDELIS

1992 m. apdovanotas sausio 13-osios atminimo medaliu ,,Už drąsą ir pasiaukojimą ginant Lietuvos laisvę ir nepriklausomybę 1991 m. sausio - rugsėjo mėnesiais". (Šiuo medaliu buvo apdovanota 3984 Lietuvos ir užsienio piliečiai).

10 komentarų:

Anonimiškas rašė...

tik tiek asmenybiu? :(

ji rašė...

Adai,siulau irasyti ir Ada Viliusi - tikra patriota, be to manau kad sita skilti galima gerokai praplesti.

Anonimiškas rašė...

Tikrai as ir manau kad net butina irasyti Ada Viliusi :)

Adas Viliušis rašė...

Siūlykite dar, kokiomis pavardėmis šį trumpą sąrašą būtų galima praplėsti. Komentuokit arba rašykit į karkliniu.blog@gmail.com

Anonimiškas rašė...

O kur kaiusiniu rekordininkas ponas Leonardas? :) Šitokie kiausiniai... Na, ne jo, o jo Cinkiaus :)

Anonimiškas rašė...

T.Y. kiaušinių :)

Anonimiškas rašė...

šį sąrašą reiktų ir pakoreguoti,nes keletas dar to nenusipelnė.

Anonimiškas rašė...

Ar esate čia ir jums reikia pagalbos išsaugoti savo santykius ir susigrąžinti savo buvusį meilužį! susisiekti: drogalad02@gmail.com tikrai yra vienas geriausių rašybos ratukų internete ir jo rezultatas yra 100% garantija.
Po 10 metų santuokos mano vyras ir aš buvome vienas ar kitas kivirčas, kol galiausiai mane paliko ir išsikraustė būti su kita moterimi. Jaučiau, kad mano gyvenimas baigėsi, ir mano vaikai manė, kad niekada nebematys savo tėvo. stengiausi būti stiprus tik vaikams, bet negalėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį, mano širdį užpildė nuoskaudos ir skausmai, nes tikrai buvau įsimylėjęs savo vyrą. Kiekvieną dieną ir naktį aš galvoju apie jį ir visada noriu, kad jis sugrįžtų pas mane, aš buvau labai nusiminusi ir man reikėjo pagalbos, todėl ieškojau pagalbos internete ir aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad Dr.Ogala gali padėti sugrįžti. greitai. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką man daryti, o aš tai padariau, tada jis man padarė meilės burtą. Po 21 valandos mano vyras tikrai man paskambino ir pasakė, kad labai pasiilgau manęs ir vaikų, taip nuostabu !! Taigi jis tą pačią dieną grįžo su didele meile ir džiaugsmu ir atsiprašė už savo klaidą ir skausmą, kurį sukėlė man ir vaikams. Nuo tos dienos mūsų santuoka dabar buvo stipresnė nei buvo anksčiau. Ačiū dr. Ogalai, jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija čia internete, kad Dr.Ogala yra tikras ir galingas, kurio aš visada melsiuosi. ilgai gyventi, kad padėtų jo vaikams bėdų metu, jei esate čia ir jums reikia jūsų buvusio atstovo ar vyro, susisiekite su šiuo galingu burtų šaukliu dabar. Štai jo kontaktas „WhatsApp“: +2347049668119, el. Paštas: drodalad02@gmail.com, daugiau neverk.

Unknown rašė...

There is a great herbal man called Dr voodoo who can cure Hepatitis B virus and other deadly diseases with the use of natural herbs to cure Hepatitis B virus problems. He is from Africa and he is a great doctor and he can also cure you as well if you are have the problem And other deadly disease and here is email address voodoospelltemple66@gmail.com or Whatsapp +2348140120719 HERPES CURE,CANCER CURE,HIV/AIDS CURE,HPV CURE

Unknown rašė...

Tai prasidėjo nuo mažų nesusipratimų, po kurių, manau, peraugo į išsiskyrimą. Jis nebegrįžta namo. Tai man atnešė tiek skausmo, nes mes buvome kartu nuo vidurinės mokyklos laikų, o jis buvo mano pirmoji ir vienintelė meilė. Visur ieškojau pagalbos internete ir tada pamačiau tiek daug žmonių komentuojančių daktarą Ilekhojie, iš vieno komentaro gavau jo kontaktą ir pakalbėjau su juo apie savo situaciją, jis paaiškino susitaikymo procesą ir kaip jis padės. susitaikysiu su juo per tris dienas. Praėjo lygiai mėnuo, kai su juo susisiekiau, o su Mohu viskas buvo puiku, ir aš turėjau paskelbti šiuos komentarus, nes jis nusipelno visų pagyrimų, kad man padėjo. Palieku čia jo kontaktą su visais sąžiningai El. paštu: gethelp05@gmail.com arba susisiekite su juo jo tiesioginiu telefono numeriu arba Whatsapp +2348147400259