pirmadienis, spalio 10, 2016

Paroda „Kartos keičiasi - tradicijos lieka“

Mielieji, laikas bėga, žmonės keičiasi... Lieka prisiminimai ir... pageltę nuotraukos asmeniniuose albumuose... Ačiū visiems, kas nepagailėjo ir pasidalino savomis nuotraukomis ir prisiminimais.
Jau nuo šiandien galite atvykti į Karklinių UDC ir pasižiūrėti Karklinių bendruomenės iniciatyva paruoštą parodą, surasti save ar atpažinti draugus, giminaičius, tėvus. Malonių Jums įspūdžių ir prisiminimų.

Dangų perbraukia ryto raudonis
Vagos tįsta ir gula lauke.
Tokie brangūs atrodo mums žmonės,
Su kuriais gyvenam drauge.

Visais laikais, po to, kai panaikinus žemės ūkio mokyklą, įkurta kolūkio salė, o vėliau, įkurti kultūros namai, kultūrinis gyvenimas Karkliniuose visada buvo labai intensyvus. Karkliniškiai noriai dalyvavo meno saviveiklos kolektyvuose. Į repeticijas rinkosi kaimo kapelos, estradinio ansamblio, dramos būrelio dalyviai. Taip susiburdami laisvalaikio praleidimui, jie kaskart sukviesdavo karkliniškius į įvairius renginius. Kai kurie renginiai buvo tapę tradiciniais. Dirbantieji kasmet buvo kviečiami į temines jaunimo, pagyvenusių žmonių, gyvulininkystės darbuotojų, laukininkystės darbuotojų, mechanizatorių, derliaus šventes ir kitokias vakarones. Dažnai čia lankėsi meno kolektyvai iš kaimyninių rajonų, o patys karkliniečiai dažnai vyko į ekskursijas ir lankėsi Rygoje, Taline, Minske, Maskvoje, tuometiniame Leningrade, Ulan-Udėje, Samarkande ir dar daug kitų vietų.
Kviečiame kartu prisiminti gražias kultūringo laisvalaikio Karkliniuose akimirkas fotografijų parodoje „Kartos keičiasi - tradicijos lieka“.




Parodą organizuoja Karklinių kaimo bendruomenė, įgyvendindama projektą „Pinam kartos-kartų pynę“, finansuotą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Už Nuotraukas dėkojame Z.Ližaitytei, S.Urbaitienei, A.Lazauskienei ir Z. Šneiderienei.

16 komentarų:

Unknown rašė...

Laba diena visiems, noriu pasidalinti turima patirtimi su dr. Ajayi. Jis yra labai galingas žmogus, kurį palaimino jo priekinis tėvas padėti žmonėms, turintiems įvairių gyvenimo problemų. Aš išgyvenu blogesnį savo gyvenimo etapą, nes mano vyras man pasakė, kad nori skyrybų iš niekur, paklausiau jo, kur suklydau, tačiau jis man nieko neatsakė, o jis išsikraustė iš namų. Tai buvo tikrai įtempta, todėl laukiu pagalbos, kai sutikau dr. Ajayi burtininkas internete, po tam tikrų konsultacijų paaiškinau jam savo būklę ir sužinojau, kad mano vyras dirba su sekretoriumi darbe ir jis yra prižiūrimas jos, o didysis rašybos rašytojas man pasakė, ką reikia padaryti, ir aš laikiausi jo nurodymų, šiandien aš Aš didžiuojuosi moterimi, sakydama, kad mano vyras yra namuose su manimi, ir mes tikimės, kad mūsų antrasis vaikas bus dėkingas rašytojui Ajayi, jei jums reikia rašybos keitiklio pagalbos iškilus bet kokioms problemoms. tinkamas asmuo, norintiems tobulo ir tikroviško gyvenimo aprašymo lt. Susisiekite su jo „Viber“ ar „WhatsApp“ numeriu: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com

Helen Green rašė...

Draugai, čia yra vienas asmuo, aš žinau, kad jūs galite apčiuopiamai aptarti asmenines diskusijas ir perkelti savo meilės gyvenimą. Tas žmogus yra visuomet patikimas daktaras Egwali, burtininkas, kuris savo kerais pakeitė daugelio šiandien pažįstamų žmonių gyvenimą. Jūs tiesiog vadinate tai meile, karjera, sveikatos problemomis, kad ir kaip ten bebūtų, jis spėjo jus prižiūrėti. Mano atvejis buvo gana negražus, kol nesikišau į jį, o visa kita buvo istorija. Su juo galite susisiekti per bet kurią iš šių laikmenų
„WhatsApp / Viber“ +2348122948392
Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
Surenkite su juo privačią sesiją ir vėl būkite laimingi.
Viskas kas geriausia !!

Donna Burkley rašė...

Mano begalinis pagyrimas skirtas šiam giliai kerėtojui, kurį verta mėgdžioti. Ačiū daktare. Sveiki, mano vardas Donna 38, aš gyvenu San Francisko įlankos rajone Kalifornijoje. Mano emocinis gyvenimas pasisuko labai stipriai ir buvo palaimintas, nes mane nukreipė šeimos draugas, tapęs seserimi, skausmas buvo toks nepakeliamas, kad mane traumavo, nes man skaudėjo, turėjau neramių naktų, dėl kurių mane beveik apgailestavau. likus maždaug metams iki mano susitikimo su daktaru Egwali, kuris padėjo atgaivinti tai, kas, mano manymu, dingo. Patikėkite, kad iš pradžių aš taip pat buvau netikintis dėl įvairių susitikimų su keletu rašybininkų ir svetainių, esančių ant savo žavingo vyro sugrąžinimo prie manęs ribos, aš visada buvau stipri ir žinojau, kad turi būti patikima vieta padėti mano pačios santuokinė trauma už tai iš tiesų sukėlė tiek daug chaoso. Kathy surado daktaro Egwali straipsnį ir atidavė jį man, aš susisiekiau su juo ir paaiškinau, ką išgyvenau, jis sakė, kad jis turėjo atlikti tam tikras apeigas, kurių metu buvo atliktos visos būtinos procedūros, nes tos apeigos buvo atliktos, mūsų gyvenimas buvo toks spalvingas, nuo to laiko jis yra mano idealus vyras ir myli mane bei mūsų vaikus. Dar kartą dėkoju jums, daktare, galite prisijungti prie jo bet kurioje iš šių terpių ir būti laiminga siela, nes tikiuosi, kad pasiseks!

„Viber“ / „WhatsApp“: +2348122948392
El. Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

Alberta Rose rašė...

Daugelis žmonių išgyvena skausmus savo santykiuose, sunku atsisakyti tikros meilės, kartais mes apsimetame, kad mums viskas gerai, bet mums ne taip. Siekdami gauti mylimą žmogų, taip pat stengiamės susigrąžinti savo džiaugsmą ir laimę. Daktaras Egwali yra čia, kad padėtų palūžusioms širdims, nes jis savo galingais meilės burtais sugeba ir gali susigrąžinti jūsų buvusius meilužius, partnerius, žmoną ir vyrą, nes esu gyvas liudininkas. Susisiekite su juo kuo greičiau naudodamiesi „WhatsApp“ numeriu +2348122948392 arba atsiųskite jam el. Laišką per /dregwalispellbinder@gmail.com

Anonymous rašė...

Niekada neįsivaizduoju savęs to darančio, bet esu laimingas ir noriu, kad kiti turėtų jų pagalbą. Aš esu registruota slaugytoja, mano 5 metų santuoka iširo, mano vyras mane paliko, o mūsų vaikai išėjo iš namų, o kiti dalykai, kuriuos girdėjau, girdėjau, kad jis matė mergaitę, kurią iš visų jėgų stengiausi parvežti namo, maldavau, nors to nepadariau Nieko blogo nepadariau, kad viskas veiktų, bet jis visiškai atsisakė kalbėti, keistai elgėsi su manimi ir net nepaisė vaikų. Buvau nusivylusi ir turėjau kreiptis pagalbos, kol pamačiau daktaro Egwali dvasinių namų bylą. Jis patikino, kad bus patenkintas ir kad viskas bus gerai per kelias dienas, bet aš buvau tikrai skeptiškas. Pagaliau vėl susisiekiau su juo, mes kartu išgyvenome procesą ir nustebome, kad burtas suveikė ir mano vyras grįžo namo po 2 metų išsiskyrimo. Dr. Egwali, jis iš tikrųjų yra jo žodžių vyras, jei turite problemų dėl santykių ar bet kurio savo gyvenimo aspekto, kreipkitės į magą dr. Egwali dėl ilgalaikio gydymo.
El. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com
„WhatsApp“ / „Viber“ numeris: +2348122948392

Reggie Gilcreast rašė...

Sveiki visi, ar jūs laukiate skyrybų ir norite susitarti ne teisme, ar norite, kad jūsų sutuoktinis grįžtų namo. Dr Egwali burtai iš tikrųjų yra teisingi ir patikimiausi iš jų, jis įspūdingas ir be streso, niekada netikėjo tokiais dalykais, kol man labai trūko tada jis pakeitė mano suvokimą, mano sutuoktinis grįžo namo po skyrybų, įvykusių per metus, dabar mes visiškai kartu gyvename gražiai, nes viena šeima padidino mūsų finansinį gyvenimą. Mes abu buvome paaukštinti skirtingose ​​darbo vietose. dabar daug ramybės mūsų namuose. Aš labai dėkingas dr. Egwali už jūsų įsikišimą tikrai padėjo, maniau, kad viskas baigėsi, bet jūs tai padarėte, kai dingo visa viltis. Jei esate ten ir jums reikia patikimo burtų daktaro, tada nebeieškokite dr. Egwali, kuris jums toks teisingas.
Čia yra jo kontaktai „WhatsApp“ +2348122948392
El. dregwalispellbinder@gmail.com

Anonymous rašė...

Aš labai didžiuojuosi ir džiaugiuosi būdamas čia, norėdamas pasidalinti šiuo nuostabiu, nuostabiu ir nepaprastu liudijimu, tiesiog negaliu dabar patikėti, kad mano buvęs vyras yra čia su manimi ir maldauja visų blogų darbų, pasakodamas, kaip jis jautėsi tuščias . visą laiką jis buvo toli, paliko mane ir taip įskaudino po skyrybų, įvykusių prieš 5 mėnesius. Ir visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai kreipėtės pagalbos į daktarą Egwali. Aš esu laimingiausia moteris pasaulyje šiandien, sakyčiau, kad vėl turėčiau ją šalia. Tai stebuklas man ir mano šeimai bei amžinas malonumas ir linksmumas. Dabar esu tokia laiminga ir nežinau, kiek dėkoti ir padėkoti dr. Egwali. Labai rekomenduoju, jei jums reikia skubios pagalbos, nes tai garantuota.
Siųskite jam el. Laišką šiandien į /dregwalispellhome@gmail.com arba
„WhatsApp“: +2348122948392

Anonymous rašė...

Daugelis žmonių patiria skausmą santykiuose, sunku atsisakyti tikros meilės, kartais mes apsimetame, kad mums viskas gerai, bet ne. Siekdami mylimo žmogaus, mes taip pat stengiamės atgauti džiaugsmą ir laimę. Daktaras Egwali yra čia, kad padėtų sulaužytoms širdims, nes jis savo galingais meilės kerais gali ir gali atgauti buvusius jūsų mylėtojus, partnerius, žmoną ir vyrą, nes esu gyvas liudininkas. Kuo greičiau susisiekite su juo „WhatsApp“ telefonu +2348122948392 arba atsiųskite jam el. Laišką. El. Paštas /dregwalispellbinder@gmail.com

Anonymous rašė...

Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392

Anonymous rašė...

Šiandien dauguma žmonių patiria skausmą įvairiuose santykiuose, nes sunku paleisti tikrąją meilę, kartais apsimetame, kad viskas gerai, bet taip nėra. Norėdami turėti mylimą žmogų, mes taip pat stengiamės rasti džiaugsmą ir laimę per ryšį, kurį sukūrėte per daugelį metų. Dr Egwali yra čia, kad padėtų sudaužytoms širdims, nes savo galingais meilės burtais jis sugeba atkurti meilės gyvenimą, kurio beveik nebeliko, kaip aš bandžiau ir manau, kad esu to liudininkas. gyvas šiandien. Rekomenduoju žmonėms, turintiems panašių santykių ar santuokos traumų, kuo greičiau susisiekti su juo „WhatsApp“ telefonu +2348122948392 arba per
Paštu /dregwalispellbinder@gmail.com

Anonymous rašė...

Labas pasauli! Aš esu čia, kad paliudyčiau savo kuklią patirtį su Egwali Dr. gydant įvairias ligas. Aš suteikiau šansą, štai šiandien aš esu liudydamas, kaip ši žavi ir patikima žolininkė užkalbėjo ir aš radau ramybę. Mano buvęs vyras sakė, kad jis man pasakė, kad be jokios apčiuopiamos priežasties turi eiti savo keliu, tik norėdamas sužinoti, kad jis miega su senu draugu iš kolegijos, man tai sukėlė daug skausmo, o tada jis pateikė skyrybų prašymą. Jis dingo maždaug metus, aš jo labai pasiilgau ir bet kokiu būdu padarysiu viską, kad tik atkurtume savo meilę, todėl turėjau su juo susisiekti su patikimu žmogumi ir bumu, likusi dalis buvo nuostabi, ir taip aš jį sugrąžinau į rankas, dabar gyvename laimingi, kaip sakė daktaras Egwali. Aš naudoju šį forumą norėdamas pasidalinti savo nuostabia istorija, o ir jūsų - ne išimtis, pabandykite ir lažinuosi, kad būsite labai patenkinti. Su juo galite bendrauti per bet kurią iš šių platformų. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com / Whatsapp: +2348122948392

Anonymous rašė...

Šiandien dauguma žmonių patiria skausmą įvairiuose santykiuose, nes sunku paleisti tikrąją meilę, kartais apsimetame, kad viskas gerai, bet taip nėra. Norėdami turėti mylimą žmogų, mes taip pat stengiamės rasti džiaugsmą ir laimę per ryšį, kurį sukūrėte per daugelį metų. Dr Egwali yra čia, kad padėtų sudaužytoms širdims, nes savo galingais meilės burtais jis sugeba atkurti meilės gyvenimą, kurio beveik nebeliko, kaip aš bandžiau ir manau, kad esu to liudininkas. gyvas šiandien. Aš rekomenduoju žmonėms, turintiems panašių santykių ar santuokos traumų, susisiekti su juo, jis yra grynas ir teisėtas, pasitikėkite manimi. „WhatsApp“ adresu +2348122948392 arba per
Paštu /dregwalispellbinder@gmail.com

Unknown rašė...

Ar norite taikos savo gyvenime, taip pat pavargote išgyventi nepageidaujamas traumas savo santuokiniame gyvenime. Dr Egwali yra čia tik tam, kad padėtų išspręsti tą chaosą ir sugrąžintų jūsų namams nesibaigiančią ramybę. Viskas priklauso nuo jūsų pozityvumo lygio ir nuo to, kaip esate pasiryžę įnešti pokyčių į savo gyvenimą, nes jie abu yra svarbūs atliekant šią pareigą, jis sutaupė daug, o aš esu vienas iš jų. Kalbėkitės su juo šiandien ir turite begalę priežasčių vėl šypsotis .. Whatsapp / +2348122948392
Paštu / dregwalispellbinder@gmail.com

DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY rašė...

Labas pasauli!!!!! Tai yra jūsų paskolos agentas, kurio laukėte, mes turime tiek daug liudijimų visame pasaulyje, mūsų geras vardas kalba už mus, nesvarbu, jūsų vieta ar šalis visoje Europoje ar kitame žemyne, mes galime išsiųsti paskolos pinigus į jūsų banko sąskaitą per kelias valandas po patvirtinimo ir taip pat dar viena gera naujiena yra ta, kad mes atsiųsime jums visus paskolos dokumentus el. paštu, kad būsite patenkinti mūsų paslaugomis (((((((((() nuo mūsų paskolos vežėjo) nieko neapgaudinėjome ir neapgausime), nes mūsų didžiausias prioritetas)) kad visi mūsų klientai būtų laimingi ir finansiškai stabilūs) Mes skoliname tiek daug žmonių nuo [30 000,00 € iki [5 000 000,00 €], todėl galite reikalauti bet kokios jums reikalingos sumos, kad galėtume gali jį apdoroti ir tada taikiai išsiųsti jums paskolą, mūsų palūkanų norma yra labai žema ir labai patraukli, palyginti su jūsų vietinio banko įkainiais, o operacijos būdas yra labai greitas ir lankstus apdoroti, todėl per kelias valandas galite pasiekti prašomą paskolos sumą.

Žemiau yra mūsų kontaktiniai duomenys!!!!

WhatApp: +33758722151
e_mail:(financialserviceauthority400@gmail.com))))

anonymous rašė...

Tai svetainė, kurią perskaičiau apie daktarą Ayo ir susisiekiau su juo, kad padėtų man susigrąžinti savo buvusį vaikiną ir susituokti su manimi šių metų gegužės mėnesį, ir aš grįžau čia paskelbti apie jį. Daktaras Ayo padės išspręsti jūsų problemą, kad ir ką išgyventumėte. Man labai keista skelbti apie burtažodžius, nes niekada netikėjau, kad galėsiu pasakyti, kad po 3 metų nebuvimo man padėjo burtininkas sugrąžinti pas mane buvusį vaikiną. Perskaičiau apie daktarą Ayo iš kitų svetainių ir susisiekiau su juo, kad man padėtų, o po mažiau nei 48 valandų man paskambino buvęs vaikinas ir apsidžiaugiau, kad jis nori su manimi susisiekti. Susitikome penktadienį ir jis man pasipiršo,... Tai buvo pats gražiausias žiedas. Prašome visų čia esančių, susisiekite su gydytoju Ayo, kad jis išspręstų jūsų problemą ir pradžiugintų jus kenkiančius santykius. Meilė yra geriausias kada nors patirtas jausmas. Rašykite jam el. laišką adresu drayospell@gmai.com arba tiesiogiai whats App jam +2347055691377.

Anonymous rašė...

Išgyvenau skyrybų procesą, kai internete radau daktarą Ajayi puikų dvasingą žmogų, niekada nemaniau, kad aš ir mano vyras kada nors grįšime kartu, esame palaiminti trimis vaikais ir susituokę 12 metų, bet jis buvo pasirengęs viską mesti. Kadangi jis susipažino su nauja moterimi, bet daktaras padėjo man atlikti galingą meilės burtą, kuris privertė jį pamiršti moterį, kurią jis ką tik sutiko, o skyrybos buvo atšauktos, dabar mes gyvename taikoje savo namuose su stipresniu ryšiu. susisiekite su gydytoju Ajayi per Whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu :drajayi1990@gmail.com, jis taip pat jums padės, jis taip pat paruoš vaistažoles įvairioms ligoms gydyti, jei tik turėsite kokių nors sveikatos problemų, kurios taip pat jus išgydys. Susisiekite su Instagram: https://www.instagram.com/drajayispiritualhome/