ketvirtadienis, gruodžio 15, 2016

Bendruomenės pirmininkės padėka kalėdinės eglutės kūrėjams

Pranešimą parašė Karklinių bendruomenės pirmininkė Jolita Sidabraitė - Tekorienė.

Mes kiekvienas žinome ką reiškia, kai reikia ruoštis kažkokiai asmeninei šventei, bet ką reiškia, kai reikia paruošti šventę visam kaimui ir aplinkiniams – supranta tik tie, kurie prie to prisiliečia.

Atsibudus pirma mintis  koks oras, nes jeigu oras nuvils, bus blogai. Rytas šiandieną išaušo tikrai puikus.

Vadinasi, ir Dievuliui patinka mūsų visuomeninė veikla. Nuotaika gera, bet vėl širdyje nerimas, o jeigu nesulauksime pagalbos, nes šiandieninis darbas tikrai gana vyriškas, o ir žaliaskarė laukia ypatinga.

Ji V. ir Z. Galeckų sodyboje augo daugiau negu 40 metų ir siekia dangų. AČIŪ jiems! Bet patys suprantate, kad tokią dovaną galima priimti tik turint žmogų, kuris moka su ja elgtis.

O mes jį turime! Tai Airidas PuskunigisUAB „Medžių priežiūra” vadovas – puikus, jaunas žmogus, kurio rankoms paklūsta net aukščiausi ir galingiausi medžiai. AČIŪ Airidui!

AČIŪ mūsų kalviui Emigijui! Jo dėka matysime jau kitokią eglutės viršūnę ir, aišku, labai AČIŪ šios dienos nuostabiems vyrams: Giedriui, Mantui, Rimtautui, Stasiui, Daugirdui, Vitui V., Valentinui, Vitui S. ir Audriui.

AČIŪ ir visada surandančiai laiko Janinai!










1 komentaras:

Anonymous rašė...

Aš didžiuojuosi ir džiaugiuosi galėdamas čia dalintis šiuo nuostabiu, nuostabiu ir nepaprastu liudijimu, dabar negaliu patikėti, kad mano buvęs vyras yra čia su manimi ir maldauja visų nedorybių, sakydamas, koks jis blogas. Jaučiausi tuščia, kai jis susikrovė krepšius ir paliko mane, jis net mane palietė. Ir visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai nuėjau pas daktarą Egwali pagalbos. Šiandien aš esu laimingiausia moteris pasaulyje, atrodo, kad ji vėl turės ją šalia. Tai stebuklas man ir mano šeimai, linksma ir amžina pramoga. Dabar aš tokia laiminga ir nežinau, kaip padėkoti ir padėkoti daktarui Egwali. Aš labai rekomenduoju, jei reikia skubios pagalbos, nes tai garantuota.
Siųskite el. Paštu el. Paštu šiandien /dregwalispellhome@gmail.com arba
„WhatsApp“: +2348122948392