antradienis, gruodžio 19, 2017

Ant Karklinių žaliaskarės suspindo net 5000 lempučių!

Jolitos Tekorienės nuotr.
Kalėdinė karštinė neaplenkė ir Karklinių. Praėjusį sekmadienį kaimo kultūros namų skverelyje tradiciškai buvo įžiebta Kalėdų eglė. 

Žaliaskarę karkliniškiai jau treti metai kuria ant vietos ūkininko Emigijaus Matukaičio suvirinto beveik septynių metrų aukščio karkaso.

Šiemet ant kaimo puošmenos suspindo net 5000 įvairių spalvų lempučių!

Kaip ir kiekvienais metais, prie eglutės plušo visas būrys kaimo žmonių. Vyrai genėjo gyvą eglę, kurios šakomis vėliau apdėjo karkasą, o moterys gamino žaisliukus.
Evaldo Andriušaičio nuotr.


3 komentarai:

Anonymous rašė...

Šiandien dauguma žmonių patiria skausmą įvairiuose santykiuose, nes sunku paleisti tikrąją meilę, kartais apsimetame, kad viskas gerai, bet taip nėra. Norėdami turėti mylimą žmogų, mes taip pat stengiamės rasti džiaugsmą ir laimę per ryšį, kurį sukūrėte per daugelį metų. Dr Egwali yra čia, kad padėtų sudaužytoms širdims, nes savo galingais meilės burtais jis sugeba atkurti meilės gyvenimą, kurio beveik nebeliko, kaip aš bandžiau ir manau, kad esu to liudininkas. gyvas šiandien. Rekomenduoju žmonėms, turintiems panašių santykių ar santuokos traumų, kuo greičiau susisiekti su juo „WhatsApp“ telefonu +2348122948392 arba per
Paštu /dregwalispellbinder@gmail.com

Anonymous rašė...

Aš labai didžiuojuosi ir džiaugiuosi galėdamas čia dalintis šiuo nuostabiu, nuostabiu ir nepaprastu liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad mano buvęs žmogus yra čia su manimi, maldaujantis už visus savo blogus darbus, pasakojantis, kaip jis visą laiką jautėsi tuščias jis buvo toli, paliko mane ir mane labai įskaudino po skyrybų, įvykusių prieš kelis mėnesius. Ir visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai paprašiau daktaro EGWALI pagalbos, šiandien esu laimingiausia moteris pasaulyje, sakyčiau, kad vėl turėčiau šalia savo buvusįjį. Tai stebuklas man ir mano šeimai, ir amžinas malonumas bei linksmumas. Dabar esu tokia laiminga ir nežinau, kaip išreikšti savo dėkingumą ir dėkingumą daktarui EGWALI. Aš labai rekomenduoju jį, jei jums reikia skubios pagalbos, nes tai garantuota, patikėkite manimi.
Siųskite jam el. Laišką šiandien /dregwalispellhome@gmail.com arba per
„WhatsApp“: +2348122948392

Anonimiškas rašė...

Po vedybų mano gyvenimas tapo labai sunkus, vyras pradėjo vytis kitas moteris, nes po metų laukimo nedaviau jam vaikų. Mačiau, kaip mano santuoka subyrėjo. Aš padariau viską, kas įmanoma, kad pakeisčiau situaciją, bet niekas nepadėjo, kol nesutikau daktaro Makha, dvasinio gydytojo. Dr Makha išgelbėjo mano gyvybę ir santuoką. dabar turiu 2 vaikus. Esu dėkingas daktarui Makhai, todėl palieku savo atsiliepimus visiems, kurie turi santuokos ir vaisingumo problemų. KONTAKTAS

📧paštas: makharituals@gmail.com
Whatsapp: +1(815)564-3618