penktadienis, gruodžio 29, 2017

Karklinių eglė sužavėjo ir Lietuvos įžymybes



Beveik savaitė kaip Vilkaviškio rajono savivaldybės „Facebook“ paskyroje vyksta nuotraukų konkursas „Mano kalėdinė eglutė“. Tarp kalėdinių fotografijų nesunku pastebėti ir Karklinių kaimo eglės, kurios grožį užfiksavo keturvalakietis fotografas Evaldas Andriušaitis.

Daugiau kaip 600 „Facebook“ reakcijų skaičiuojanti nuotrauka sulaukė išskirtinio dėmesio ne tik iš įvairių šalių gyventojų, bet ir iš Lietuvos žvaigždžių. 

Savo simpatijas Karklinių žaliaskarei patiktukais išreiškė komikas Olegas Šurajevas, „Facebook“ paskyroje turintis beveik 110 tūkst. sekėjų. Puošmena žavėjosi ir estrados dainininkų pora Liveta ir Petras Kazlauskai bei Lietuvos estrados karalienės Džordanos Butkutės sutuoktinis ir vadybininkas Elegijus Strasevičius.

Patiktukus taip pat paspaudė Seimo narė, konservatorė Gintarė Skaistė, aktorė ir dainininkė Eglė Strumskytė, modelis Jolanta Leonavičiūtė bei rašytoja Birutė Jakučionytė.

Jeigu ir Jums patiko Karklinių Kalėdų eglė, balsuoti už ją galite spausdami „Patinka“ pateiktame puslapyje:


Olego Šurajevo patiktukas

Livetos ir Petro Kazlauskų patiktukas

Elegijaus Strasevičiaus patiktukas

Jolantos Leonavičiūtės patiktukas

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
Pasiekite jį šiais kontaktais!

„WhatsApp“: +2348122948392
Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

Anonymous rašė...

Šiandien dauguma žmonių patiria skausmą įvairiuose santykiuose, nes sunku paleisti tikrąją meilę, kartais apsimetame, kad viskas gerai, bet taip nėra. Norėdami turėti mylimą žmogų, mes taip pat stengiamės rasti džiaugsmą ir laimę per ryšį, kurį sukūrėte per daugelį metų. Dr Egwali yra čia, kad padėtų sudaužytoms širdims, nes savo galingais meilės burtais jis sugeba atkurti meilės gyvenimą, kurio beveik nebeliko, kaip aš bandžiau ir manau, kad esu to liudininkas. gyvas šiandien. Rekomenduoju žmonėms, turintiems panašių santykių ar santuokos traumų, kuo greičiau susisiekti su juo „WhatsApp“ telefonu +2348122948392 arba per
Paštu /dregwalispellbinder@gmail.com

Anonymous rašė...

Ar tikrai norite taikos savo gyvenime ar namuose, ar esate pavargę išgyventi savo gyvenimo traumas, daktaras Egwali yra čia, kad padėtų į jūsų gyvenimą sugrąžinti taiką ir laimę, viskas priklauso nuo jūsų pozityvumo lygio ir jūsų ryžto kad viskas veiktų. Šiandien pasikalbėkite su patikimu rašybos gydytoju ir būkite tikri, kad viskas bus gerai. „WhatsApp“, telegrama arba „viber“ +2348122948392

Unknown rašė...

Dalinuosi šiuo liudijimu su partneriais, kuriems sunku užmegzti santykius, nes yra ilgalaikis sprendimas. Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet nesuvaldžiau skausmo, kuris kankino širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl patyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad burtininkė daktarė Ellen gali padėti susigrąžinti meilužius. Susisiekiau su ja ir ji už mane pasakė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų vyras grįžo namo. Taip susirinkome ir šeimoje buvo tiek daug meilės, džiaugsmo ir ramybės. Taip pat galite susisiekti su dr. Ellen, galingu sprendimų padėjėju
1) susigrąžinti savo buvusį vaikiną
2) Suveskite vyrą ir žmoną
3) nustokite kartoti košmarus
4) Žolelių gydymas nuo ŽIV ir vėžio
5) Galingas stebuklingas žiedas
6) sėkmės žavesys
7) Atsikratyti obsesijų
8) Gimdymo ir nėštumo problemos. Susisiekite su juo elektroniniu paštu: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619