pirmadienis, spalio 10, 2016

Paremkite Karklinių krepšinio komandą


Mieli karkliniečiai, išvažiavusieji iš Karklinių ir šiaip prijaučiantys šiam nuostabiam kaimui!
Prieš jus paprastų, šaunių jaunų vyrų krepšinio komandos „Karkliniai" nuotrauka ant paramos dėžutės, kuri yra mūsų parduotuvėje. Šį mėnesį krepšinio gerbėjus suburs rajono krepšinio pirmenybės „Santakos“ laikraščio taurei laimėti. Jie nori dalyvauti ir prašo visų mūsų paramos, kad galėtų startuoti ir garsinti mūsų kaimo vardą. Norintys paremti, bet neturintys galimybės apsilankyti mūsų parduotuvėje galite pravesti į komandos vadovo sąskaitą LT457300010133097990, Augustas Valantinas.



2 komentarai:

Alberta Rose rašė...

Mano begalinis pagyrimas skirtas šiam giliai kerėtojui, kurį verta mėgdžioti. Ačiū daktare. Sveiki, mano vardas Donna 38, aš gyvenu San Francisko įlankos rajone Kalifornijoje. Mano emocinis gyvenimas pasisuko labai stipriai ir buvo palaimintas, nes mane nukreipė šeimos draugas, tapęs seserimi, skausmas buvo toks nepakeliamas, kad mane traumavo, nes man skaudėjo, turėjau neramių naktų, dėl kurių mane beveik apgailestavau. likus maždaug metams iki mano susitikimo su daktaru Egwali, kuris padėjo atgaivinti tai, kas, mano manymu, dingo. Patikėkite, kad iš pradžių aš taip pat buvau netikintis dėl įvairių susitikimų su keletu rašybininkų ir svetainių, esančių ant savo žavingo vyro sugrąžinimo prie manęs ribos, aš visada buvau stipri ir žinojau, kad turi būti patikima vieta padėti mano pačios santuokinė trauma už tai iš tiesų sukėlė tiek daug chaoso. Kathy surado daktaro Egwali straipsnį ir atidavė jį man, aš susisiekiau su juo ir paaiškinau, ką išgyvenau, jis sakė, kad jis turėjo atlikti tam tikras apeigas, kurių metu buvo atliktos visos būtinos procedūros, nes tos apeigos buvo atliktos, mūsų gyvenimas buvo toks spalvingas, nuo to laiko jis yra mano idealus vyras ir myli mane bei mūsų vaikus. Dar kartą dėkoju jums, daktare, galite prisijungti prie jo bet kurioje iš šių terpių ir būti laiminga siela, nes tikiuosi, kad pasiseks!

„Viber“ / „WhatsApp“: +2348122948392
El. Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

Anonymous rašė...

Labas pasauli! Aš esu čia, kad paliudyčiau savo kuklią patirtį su Egwali Dr. gydant įvairias ligas. Aš suteikiau šansą, štai šiandien aš esu liudydamas, kaip ši žavi ir patikima žolininkė užkalbėjo ir aš radau ramybę. Mano buvęs vyras sakė, kad jis man pasakė, kad be jokios apčiuopiamos priežasties turi eiti savo keliu, tik norėdamas sužinoti, kad jis miega su senu draugu iš kolegijos, man tai sukėlė daug skausmo, o tada jis pateikė skyrybų prašymą. Jis dingo maždaug metus, aš jo labai pasiilgau ir bet kokiu būdu padarysiu viską, kad tik atkurtume savo meilę, todėl turėjau su juo susisiekti su patikimu žmogumi ir bumu, likusi dalis buvo nuostabi, ir taip aš jį sugrąžinau į rankas, dabar gyvename laimingi, kaip sakė daktaras Egwali. Aš naudoju šį forumą norėdamas pasidalinti savo nuostabia istorija, o ir jūsų - ne išimtis, pabandykite ir lažinuosi, kad būsite labai patenkinti. Su juo galite bendrauti per bet kurią iš šių platformų. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com / Whatsapp: +2348122948392