sekmadienis, kovo 19, 2017

Buvusio karkliniškio šeimą išgelbėjo sapnas, tačiau turto išsaugoti nepavyko

Laidos stop kadras.
Praėjusią savaitę TV3 kanalo laidoje „TV Pagalba” buvo parodyta istorija apie buvusį karkliniškį Alvydą ir jo šeimą ištikusią didžiulę nelaimę. 

Penkerius metus remontuoti poros namai vos per keletą valandų virto pelenais. Vis dėlto šeima džiaugiasi – jeigu ne vyro pranašiškas sapnas, ugnis butų pasiglemžusi ir juos pačius bei Alvydo žmonos Aušros trimetę anūkę. 

Lemtingąją naktį Alvydas susapnavo degantį laužą, o kai nubudęs papasakojo sapną Aušrai, suprato, kad namuose kažkas negerai. Besileisdamas iš miegamojo vyriškis pamatė, kad pirmas namo aukštas skendi liepsnose. 

Negana to, prieš nelaimę šeima nespėjo apdrausti ką tik suremontuoto būsto. „Sužinojome, kad Alvydas serga vėžiu ir likusios santaupos „ištirpo” gydymui”, – pasakojo Aušra. 

Šiuo metu pora glaudžiasi laikinuose namuose, tačiau artėja diena, kai jie turės iš jų išsikraustyti. Alvydas ir Aušra prašo pagalbos atstatant namus. Jeigu esate neabejingi, jei galite – padėkite šiai šeimai. 

Paaukoti galite darydami pavedimą į labdaros ir paramos fondo „Vienas už visus, visi už vieną” sąskaitą Nr. LT447300010151039419 Swedbank, paskirtyje nurodant „Rėmimas Aušrai”. 

Laidą galite žiūrėti „TV3 Play”.

Laidos stop kadras.
Laidos stop kadras.

„TV Pagalbos” įrašas „Facebook” paskyroje:

7 komentarai:

Unknown rašė...

Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namą, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Išbandžiau visas įmanomas priemones, kad grąžintum jį namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištars rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir išsakiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo. Paštas: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / WhatsApp“ numeris: +2347084887094

Anonymous rašė...

Gyvenimas ateina su skirtinga patirtimi, aš nežinau, ką turite, tačiau tai yra mano trumpas liudijimas, aš mielai rašau tai, nes mano santuokoje vėl yra ramybė ir viskas dėka puikaus vyro, paskambinto dr. Ajayi, jis yra galingas burtas kasatorė, padedanti suderinti mano ir vyro ginčą, mano vyras paliko namus ir 7 mėnesius gyvena be moters, nesirūpindama manimi ir mūsų 4 metų dukra, finansiškai man viskas gerai, nes esu bankininkė, bet man reikia švelnaus globos vyras, bet mano vyras niekur nėra arti, maldauju, kad jis kelis kartus grįžtų namo, bet nieko neveikia, aš net paprašiau vyresniojo brolio, kad man padėtų. Perskaičiau vyro, kuris aprašė, kaip dr. Ajayi padėjo jam nutraukti žmonos meilės burtą, liudijimus, aš užmezgiau jo kontaktą ir paaiškinau jam savo problemas. Jis papasakojo, ko reikia meilės burtui, ir aš suteikiau jam lėšų nusipirkti. po trijų dienų mano vyras grįžo namo. Susisiekite su „Viber“ / „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com, jei turite kokių nors santykių ar gyvenimo problemų ir norite greito sprendimo.

Anonimiškas rašė...

Sveiki visi DR „Ogala“ darbai yra tokie teisingi, su džiaugsmu širdyje, aš pats tai patyriau, daktaras Ogala padėjo man išspręsti rimtą problemą mano gyvenime, aš mačiau jo puikius darbus prieš susisiekdamas su juo. Daktaras Ogala ištaisė mano santykius per mažiau nei 48 valandas. Jis ne tik ištaisė mano santykius, nes jis padarė mane laimingai ištekėjusia moterimi. jis tikrai nuostabus ir žino, ką daro. Noriu jį rekomenduoti visiems !! Šis rašybos ratukas yra labai geras profesionalas, tikslus, nuoširdus ir labai patyręs. Ačiū už jūsų darbo gydytoją! Dėkoju savo draugui, kad jis pranešė man apie tave. Turiu visiems pasakyti apie tave. Nesitikėjau momentinių rezultatų ir buvau pasirengusi laukti kelis mėnesius. Mano nuostabai ir nuostabai, po kelių aktorių dienų pradėjau matyti rezultatus. Šis vyras yra labai rekomenduojamas ir tai yra tikras dalykas. Išbandykite ir nenusivilsite! Reikia pagalbos? susisiekite su juo telefonu +2347049668119 arba Drogala02@gmail.com el. paštu. Norėdami visapusiškai gydyti bet kokias ligas ar ligas, taip pat galite susisiekti su juo dabar el. paštu: Drogala02@gmail.Com .. galite paskambinti šiuo mobiliojo telefono numeriu arba „whatsApp +“ 2347049668119 susisiekti su juo šiandien jūsų pačių pagalba !!

Unknown rašė...

Ar esate moteris, ieškanti gimdos vaisiaus, norite išgirsti vaikų balsus savo namuose, bet jums nepavyko pastoti, daugiau nesijaudinkite, nes daktaras Ajayi padės susilaukti kūdikio, aš susidūriau su panaši situacija, kai vyras liudija, kaip puikus burtininkas daktaras Ajayi padėjo jam sugrąžinti mylimą žmoną namo po 9 mėnesių išsiskyrimo, aš kreipiuosi į daktarą Ajayi paaiškinau savo būklę, jis liepė nebeverkti ir paruošė vaistažolę. Gėrimas už mane, kurį išgėriau ir po trijų mėnesių pastojau su dvyniais berniukais, dabar aš didžiuojuosi mama. susisiekite su dr. Ajayi, burtininku dėl bet kokios gyvenimo situacijos, jis yra geras žmogus. Viber arba WhatsApp: +2347084887094 arba el. paštu :drajayi1990@gmail.com

Unknown rašė...

Neįtikėtina! Aš ką tik susigrąžinau savo vyrą per tikros meilės burtininko dr Ayo pagalbą. Mano vardas Loganas ir aš esu iš MS, JAV. Mano vyras paliko mane dėl kitos moters, po 17 mūsų santuokos metų. Skaudžiausia, kad buvau nėščia su antruoju mūsų kūdikiu. Norėjau jį susigrąžinti. Dariau viską, ką galiu, kad jį sugrąžinčiau, bet viskas buvo veltui, labai norėjau jį susigrąžinti dėl meilės jam ir dėl mūsų gražių vaikų, maldavau jo viskuo, daviau pažadus, bet jis atsisakė. Paaiškinau savo problemą savo draugei, o ji man pasiūlė susisiekti su burtininku, kuris padėtų man burti, kad jį sugrąžinčiau. Niekada netikėjau tokiais dalykais, bet neturėjau kito pasirinkimo, kaip tik tai išbandyti. Nusiunčiau žinutę burtininkui kunigui Odinui, jis buvo nuostabus žmogus ir man labiau panašus į tėvą, taip pat turėjo gerų atsiliepimų iš visų žmonių, kuriems padėjo, jis patikino, kad nėra problemų ir viskas bus gerai po 48 valandų. jis baigė burti. Jis taip pat suteikė man išsamios informacijos apie viską, ko jam reikėjo darbui ir kaip jis ketino burti, ir stebėtinai po 32 valandų man paskambino mano vyras. Buvau labai nustebęs, atsiliepiau į skambutį ir tik jis pasakė, kad labai gailisi dėl visko, kas nutiko. Jis norėjo, kad grįžčiau pas jį. Jis taip pat sakė, kad mane labai myli. Apsidžiaugiau ir nuėjau pas jį. Taip vėl pradėjome laimingai gyventi kartu. Ačiū daktarui Ayo. Jei esate čia ir jūsų meilužis jus atmeta, arba jūsų vyras persikėlė pas kitą moterį, daugiau neverk, kreipkitės pagalbos į gydytoją Ayo dabar.
Čia yra jo kontaktas.. WhatsApp jam: +2347055691377
Parašykite jam el. laišką drayospell@gmail.com

Anonymous rašė...

Labai džiaugiuosi galėdamas tuo pasidalinti, vis dar negaliu tau pakankamai padėkoti, DR WALE, mano vyras išvyko pas jaunesnę moterį, nes negalėjau pagimdyti dėl PCOS, buvau tokia sugniuždyta, kad buvau vieniša, aš labai verkiau, net bandė atimti man gyvybę, tada mano draugas papasakojo apie šį puikų vyrą DR VELĄ, padėjusį jai sukurti tobulą santuoką. Aš taip pat prisijungiau prie interneto ir atlikau daugiau tyrimų apie jį, taip pat pamačiau daug gerų naujienų apie DR WALE. todėl susisiekiau su juo be baimės ir nerimo, nes žinojau, kad su juo viskas bus gerai, jis pasakė man viską, ką reikia sumokėti, tai buvo patogus mokestis, ir aš padariau, jis padarė savo darbą ir atsiuntė man vaizdo įrašą DR WALE'as ir liepė palaukti kelias savaites, kol jis grįš. Kitą savaitę mano didžiausiai nuostabai tai, kad mano vyras ant kelių maldavo atsiprašyti už man sukeltus skausmus. Šiuo metu aš toks laimingas, viskas tuo nesibaigė, aš didžiuojuosi galėdamas pasakyti, kad esu penktą savaitę nėščia. Labai ačiū, DR WALE, esu amžinai dėkingas.. Čia jo kontaktas WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ARBA El. paštas: drwalespellhome@gmail.com

Unknown rašė...

Mano vyras paliko mane ir mano vaikus. Jo mama taip pat buvo prieš mano santuoką su juo. Aš jį labai mylėjau ir labai tikėjausi, kad kartu kursime šviesią ateitį. Aš laukiau 6 mėnesius ir jis niekada negrįžo pas mane. Taigi turėjau susisiekti su daktaru Ilekhojie, kuris padarė viską, ką galėjo, kad mus suvienytų ir atkurtų meilę bei ryšį, kuriuo kadaise dalijome. Jis grįžo namo po 3 dienų, kaip mane patikino daktaras Ilekhojie, ir aš tikrai nustebęs dėl jo nuostabių darbų. Jūs taip pat galite gauti šią didelę pagalbą ir gyventi taip, kad būtumėte jam dėkingi, nes jis niekada nieko nenuvilia. Susisiekite su gydytoju Ilekhojie. El. paštas: gethelp05@gmail.com Taip pat galite jį naudoti „WhatsApp“ (+2348147400259)