penktadienis, kovo 17, 2017

Mirė Marijampolės meras V. Brazys

lrytas.lt

Penktadienio naktį užgeso Marijampolės mero Vidmanto Brazio gyvybė. 70-metis vyras sunkiai sirgo ir nuo sausio mėnesio pabaigos buvo gydomas Santariškėse. 

Ričardo Pasiliausko/Marijampolės savivaldybė nuotr. / Vidmantas Brazys
Marijampolės savivaldybėje lankėsi velionio sūnus. Su artimaisiais tariamasi dėl mero laidotuvių organizavimo, nes savivaldybė prie jų taip pat prisidės. 

Kol kas dar nežinoma laidotuvių data ir vieta. V.Brazys nebedirbo nuo sausio 26 dienos. „Pasijuto blogai, o prieš tai jautėsi labai gerai. Visi pastebėjome, kad jis jautėsi ypatingai gerai ir keista, kad taip greitai jam pablogėjo sveikata“, – teigė Marijampolės savivaldybės Viešųjų ryšių tarnybos vadovė Aurelija Baniulaitienė. 

„Užjaučiame šeimą netekusią visapusiško ramsčio, nes jis buvo labai rūpestingas žmogus. Visi savivaldybės žmonės jo pasiges ir liūdės. Daug kas norės jį aplankyti paskutinį kartą, nes jis buvo žmonių labai mylimas ir artimas. Žmonės nejautė jokios ribos ir ateidavo pasiguosti nuolat pas jį su savo problemomis. Jis labai daug kam padėjo. Kartais net savo asmenines lėšas dalino žmonėms. Ypatingai moterims su vaikais. Jis nei vieno žmogaus neatstūmė. Jis buvo žmonių meras“, – susigraudinusi kalbėjo A.Baniulaitienė. 

Marijampoliečiai jau kurį laiką buvo susirūpinę mero, socialdemokrato V.Brazio sveikata. V.Brazys buvo gydomas Vilniuje esančiose Santariškių klinikose. Ten jis buvo perkeltas iš Marijampolės ligoninės. Marijampolės mero būklė jau kurį laiką buvo labai sunki.

Reiškia užuojautą 

Socialdemokratų vadovai reiškia užuojautą mirusio mero artimiesiems. „Jis buvo pragmatiškas, ūkiškas žmogus, labai daug yra padaręs dėl Marijampolės miesto gerbūvio, buvo jautrus socialiniams dalykams. Jis pasižymėjo išskirtinėmis savybėmis: ką galvodavo, tą išsakydavo tiesiai, nesivaržydamas, ar tu esi aukštose pareigose, ar esi paprastas žmogus, užimantis nesvarbias pareigas. 

Jis buvo mylimas, gerbiamas žmogus, nepaprastai daug nusipelnęs Suvalkijos kraštui. Norėčiau pareikšti nuoširdžiausią užuojautą jo šeimai, artimiesiems ir giminaičiams“, – BNS sakė socialdemokratų pirmininkas Algirdas Butkevičius. 

„Puikus žmogus, puikus vadovas, partietis. Užuojauta šeimai ir artimiesiems. Sūduvos kraštas neteko iškilaus žmonių mylimo, remiamo žmogaus“, – BNS sakė partijos vicepirmininkas Juozas Olekas.

Užuojautą išplatino socialdemokratai: „Suvalkijos krašto žmogus. Darbštus, ryžtingo būdo, atviras, bendraujantis, mėgstantis tiesų ir paprastą žodį, šeimininkiškai įvertinantis visumą ir pastebintis detales – toks Vidmantas Brazys yra ir lieka bičiulių mintyse ir širdyse. Deja, jo netekome... 

Partijos bičiuliai liūdi ir užjaučia šeimą – žmoną Birutę, sūnus Audrių bei Algirdą. Ne tik artimiesiems truks jo tvirto, bet visada nuoširdaus žodžio, apgalvotų ir išmintingų jo sprendimų. Marijampolės krašto žmonės įvertino savo žemės žmogų. Kone dešimtmetį jis buvo renkamas Marijampolės savivaldybės meru. Per sunkų Lietuvai laikmetį Suvalkijos sostinė neįtikėtinai suklestėjo. Ne tik dėl ūkiško Vidmanto Brazio požiūrio į miesto gatves, aikštes ji tapo vienu jaukiausių Lietuvos miestų. Merui pirmiausia rūpėjo rajono žmonės. Marijampolėje per sunkmečius ir po jų buvo mažiausi nedarbo skaičiai. Vidmantas visuomet skaičiuodavo, bet už skaičių visuomet matė žmones ir tai kaip jie jautėsi. Gaila, bet dabar nei marijampoliečiai, nei partijos bičiuliai negalės smagiai šūktelti horizonte pasirodžiusiam stotingajam Vidmantui: „Laba diena, mere“, sulaukdami šmaikštaus atsakymo. Šiandien tyliai tariame: „Viso, mere Vidmantai“...“, – rašoma LSDP pranešime. 

70-ies V.Brazys Marijampolės meru renkamas nuo 2000 metų. Nuo tada savivaldybei politikas vadovavo su viena pertrauka: 2007–2008 metais jis buvo vicemeras. Šiuo metu merės pareigas laikinai eina jo pavaduotoja Irena Lunskienė. 

Laidotuvės – sekmadienį 

Meras V.Brazys bus pašarvotas šeštadienį Savivaldybės administracijos pastato I aukšto aktų salėje, J. Basanavičiaus a. 1. Lankymas nuo 12 val. iki 20 val. Atsisveikinimas vyks sekmadienį nuo 10 val. iki 11.30 val. Mišios Šv. arkangelo Mykolo bažnyčioje bus aukojamos 12 val.. Laidojama Ožkasvilių kaimo kapinėse. 

Naujus rinkimus prognozuoja rugsėjį 

Penktadienio naktį mirus Marijampolės merui socialdemokratui Vidmantui Braziui, čia turės vyksti nauji tiesioginiai mero rinkimai, dėl kurių datos Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) apsispręs kitą savaitę. 

VRK pirmininkas Zenonas Vaigauskas BNS teigė, kad greičiausiai nauji rinkimai Marijampolėje vyks rugsėjį. „Vėliausia rinkimų data pagal įstatymą gali būtų rugsėjo mėnesį (...). Jaučiu, kad vasarą niekas nenorės daryti, realiausia data ir būtų rugsėjo mėnesį, labai abejoju, ar vasarą būtų“, – sakė Z.Vaigauskas. 

Anot jo, neįmanoma rinkimus Marijampolėje surengti balandžio 23 dieną kartu su suplanuotais Seimo nario rinkimais Anykščių-Panevėžio apygardoje ir merų rinkimais Šakiuose bei Jonavoje. „Neįmanoma visų procedūrų atlikti. Patį balsavimą suspėtume padaryti, kompiuterinė sistema mums tai leistų lengvai suspėti, bet kandidatai turi išsikelti, registruotis tikrai nespės, jiems reikia ir agitacijai laiko skirti, ir parašų rinkimui. Mero rinkimai turi būti kokybiški“, – dėstė Z.Vaigauskas. Anot jo, rinkimų Marijampolėje datą tvirtins dar šios sudėties VRK, tačiau rinkimus rengs jau nauja komisija. Sprendimą, kam laikinai pavesti eiti mero pareigas, turėtų priimti savivaldybės taryba.

2 komentarai:

Unknown rašė...

Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namą, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Išbandžiau visas įmanomas priemones, kad grąžintum jį namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištars rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir išsakiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo. Paštas: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / WhatsApp“ numeris: +2347084887094

Anonymous rašė...

Gyvenimas ateina su skirtinga patirtimi, aš nežinau, ką turite, tačiau tai yra mano trumpas liudijimas, aš mielai rašau tai, nes mano santuokoje vėl yra ramybė ir viskas dėka puikaus vyro, paskambinto dr. Ajayi, jis yra galingas burtas kasatorė, padedanti suderinti mano ir vyro ginčą, mano vyras paliko namus ir 7 mėnesius gyvena be moters, nesirūpindama manimi ir mūsų 4 metų dukra, finansiškai man viskas gerai, nes esu bankininkė, bet man reikia švelnaus globos vyras, bet mano vyras niekur nėra arti, maldauju, kad jis kelis kartus grįžtų namo, bet nieko neveikia, aš net paprašiau vyresniojo brolio, kad man padėtų. Perskaičiau vyro, kuris aprašė, kaip dr. Ajayi padėjo jam nutraukti žmonos meilės burtą, liudijimus, aš užmezgiau jo kontaktą ir paaiškinau jam savo problemas. Jis papasakojo, ko reikia meilės burtui, ir aš suteikiau jam lėšų nusipirkti. po trijų dienų mano vyras grįžo namo. Susisiekite su „Viber“ / „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com, jei turite kokių nors santykių ar gyvenimo problemų ir norite greito sprendimo.