ketvirtadienis, kovo 09, 2017

Vilkaviškį aplankys garsus Holivudo aktorius

karkliniai.blogspot.com

Birželio mėnesį Vilkaviškyje lankysis tarptautinės šlovės sulaukęs Holivudo aktorius, prodiuseris, režisierius ir rašytojas Vilijamas Šatneris (angl. William Shatner). Šiame mieste kartu su NBC televizijos kūrybine grupe jis ketina filmuoti keletą epizodų savo biografiniam filmui.



Pasirodo, kad aktoriaus šaknys yra lietuviškos. Šatnerio motina Ana Garmus (angl. Ann Garmaise) buvo litvakų kilmės. Abu Vilijamo seneliai iš motinos pusės buvo žydai, kilę iš Vilkaviškio.

Iš motinos pusės Šatneris buvo tolimas garsaus kanadiečių dainininko Leonardo Coheno (angl. Leonard Cohen) giminaitis, kurio protėviai taip pat yra kilę iš šio krašto.

Vilijamas Šatneris išgarsėjo septintajame dešimtmetyje po kultinio serialo „Žvaigždžių kelias" (angl. "Star Trek"), kuriame atliko vieną iš pagrindinių vaidmenų - kapitono Džeimso T. Kirko.

Už savo kūrybinę veiklą aktorius yra pelnęs daugybę prestižinių apdovanojimų, tokių kaip „Auksinis gaublys“ (2005 m. geriausias serialo antraplanis aktorius), du kartus „Emmy“ (2004 m. geriausias kviestinis draminio serialo aktorius ir 2005 m. geriausias draminio serialo antraplanis aktorius) ir  „Goodreads Choice Awards“ (2016 m. už geriausią biografinę knygą).

Verta paminėti ir tai, kad aktoriaus ilgametis darbas televizijoje buvo įamžintas žvaigžde Holivudo šlovės alėjoje.

1 komentaras:

Unknown rašė...

Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namą, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Išbandžiau visas įmanomas priemones, kad grąžintum jį namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištars rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir išsakiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo. Paštas: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / WhatsApp“ numeris: +2347084887094